anledning.

internet har aldrig varit min starka sida. jag gillar det inte helt enkelt.
men jag har svårt att prata. allra svårast tycks det vara att prata om
allt det där som ligger och skaver inuti. river och sliter i mig.  
men någonstans och någon gång behöver det komma ut.
så jag tänkte, jag ger det här en chans. skriva har alltid varit lätt.
kanske kommer jag bara skriva om allt som är bra, det som tynger mig
eller så skriver jag absolut ingenting. vi får se.
Publicerat: 2010-09-09 @ 14:38:03


2 kommentarer
Postat av: Rozaleen

skriv precis det du känner att du orkar och vill skriva. det är bara du som bestämmer vad du vill skriva. :-)

puss gumman. <3

2010-09-09 - 17:10:22 | URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Sara

jag vill ses idag!! =) tänkte kanske komma förbi ditt jobb sen, om du är där? sen om du kan så vore det skoj om du kan komma till mig (mköping) efter du jobbat? puss min fina

2010-09-10 - 10:09:32 | URL: http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0