håll mig hårt.

det snurrar i mitt huvud efter en helg fylld av kärlek och kaos.
tillbaks på jobbet och jag kan inte tänka klart.
mycket som hänt men nu vet vi var vi står. sida vid sida. din hand i min.
kanske blir det lättare att andas nu. nu när du förstår mig. min sorg.
men du måste släppa in mig. dela med dig av ditt och låta mig hjälpa.
min kärlek, med dig vill jag dela allt.

jag träffade en vän igår. en vän som värmde mitt hjärta och fick mig att le.

Publicerat: 2010-09-20 @ 12:35:01


2 kommentarer
Postat av: Rozaleen

klart jag vill vännen! :-) jag gillar att vara din, hehehehe. då har vi mycket att prata om, bara du och jag. <3



puss.

2010-09-20 - 17:58:35 | URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: sebbe

Jag kommer alltid finnas här baby.

2010-09-20 - 23:11:10 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0