biokvällar.

det har blivit ett par stycken den senaste tiden och hoppas på fler ändå.
spenderade juldagen med att se bio tillsammans med bästa vännen som var på besök.
filmen vi tänkt se var inställd på grund av trasig kopia och istället fick det bli en annan.
the girl with the dragon tattoo. har varken läst böckerna eller sett svenska filmerna
men föll pladask för denna. en av dom bästa filmer jag sett. på allvar alltså.
förälskade mig alldeles i rooney mara och vackrare kvinna får man leta efter. 

och igår var det dags för ytterligare ett biobesök för att se filmen New Year's Eve.
och den bjöd inte bara på många skratt utan även en del tårar på sina håll.
hoppas att bästa vännen som redan hunnit åka får chansen att se den. för den är himla fin.

jag passade på att avsluta kvällen på bästa sätt med dans i datarummet tillsammans
med mannen jag älskar och upplevde mitt livs kanske mest romantiska ögonblick.

(bilderna är lånade från google.)

Publicerat: 2011-12-30 @ 11:27:06


1 kommentarer
Postat av: ellenojag

tack snälla för din fina kommentar!

2012-01-04 - 22:58:25 | URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0