min storm.

mitt liv kan ibland liknas vid ett nöjesfält. jag kastas runt som under en vansinnesfärd.
känslorna stormar och stretar och drar i mig åt alla olika håll och allting snurrar.
men trots det så befinner jag mig precis där jag vill vara. och jag älskar att leva.
för vad gör väl lite gråt när man nästa stund älskar hett och innerligt. älskar honom.

ikväll är det jag som bjuder honom på restaurang för alla behöver vi lite vardagslyx.
nyklippt är jag också dagen till ära och vad passar väl bättre då än en kväll på stan?

Publicerat: 2011-07-13 @ 15:53:03


1 kommentarer
Postat av: Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmamma

Vad vackert skrivet, är det du själv som skrivit det? :)

2011-07-14 - 00:13:49 | URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0