ordröra.

det kryper i hela mig, i armar och ben och jag vill bortbortbort.
svårt att sitta still men samtidigt så trött. ända in i själen trött.
aldrig räcker sömnen till och paniken inombords bara växer.
ensam är inte stark och jag behöver kanske för mycket. av dig.
möt mig halvvägs mellan glädje och gråt för vet du vad älskling,
tillsammans är vi oslagbara.

idag är det matilda och från början hette jag amanda. tänka sig.
dags att börja packa ihop för dagen och bege sig, sakta hemåt.
först väntar både hästen och gymmet. en måndag i mitt liv.

Publicerat: 2011-03-14 @ 16:38:17


1 kommentarer
Postat av: Verra.

Haha, vad skönt att jag inte är ensam om att störa mig på sånt därnt :D



Hoppas du finner din inre ro snart <3

2011-03-15 - 18:10:19 | URL: http://xnihlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0