utmanad.

Personfakta
Namn: matilda maria andersson.
Kön: kvinna.
Ålder: tjugofyra år.
Längd: etthundraåttio cm.
Smeknamn: majja/majsan.
Hårfärg: mörkbrun.
Ögonfärg: inte den blekaste.

 Har du någonsin:
Ätit sushi: njae.
Stått på scen: jag var en liten sångfågel som ung.
Varit ihop med någon som varit otrogen: japp.
Klättrat på berg: ja och dom kallade mig gasellen.
Sett vita huset: nej.

 Antingen eller:
Kallt eller varmt: varmt. alla gånger.
Spets eller satin: romantisk spets..
Svart eller rött: röd är min hatfärg. så, svart.
Regn eller snö: båda.
Rosor eller tusensköna: rosor.
vår eller höst: jag älskar höst.
Matte eller engelska: utan tvekan, engelska.

 Inom de 48 timmarna:
Kramat någon: ja. min kärlek.
Kommit sams med dina föräldrar: var ej osams. så, nej.
Bråkat med en kompis: jag får ont i magen av bråk.

 Gillar du att:
Ge kramar:
ja, underbara närhet.
Ge massage: varför inte.
Gå promenader i regnet: ja.


 Övrigt:
Vad gjorde du förra sommaren: njöt av livet.
Svär du för mycket: inte så farligt.
När duschade du senast: igår.
Vilken färg är det på dina byxor just nu: tights. svarta.
Vilken låt lyssnar du på just nu: ingen musik på jobbet.
Vad är bredvid dig just nu: pappas viktiga kvitton.
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): brunt. med en lampa och min dator.
Vad var det sista du åt: frukost. knäckemacka.
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: kärlek och vänner.
Har du en lavalampa: klart jag har. en blå.
Hur är vädret just nu: sol. och kallt.
Vad gjorde du igår kväll: färgade hår och tvättade.
Vem pratade du sist med på telefon: min kärlek.
Vad gör dig glad: att glädja andra.
Vart skulle du vilja du åka: till värmen.
Vill du ha barn: ja. härliga barn.
Vad ska dom heta: det håller jag för mig själv.

Publicerat: 2011-03-31 @ 10:05:13


1 kommentarer
Postat av: EMMA

Vilken bra blogg du har. :)

2011-03-31 - 14:02:04 | URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0