vid din sida.

 
hans hand som hastigt stryker min kind för att sedan fatta min. 
vi flätar våra fingrar och där, vid hans sida är jag vackrast i världen.
svängar på armarna där vi går och våra steg är så lätta att vi nästan lyfter.
här kan jag vandra i evighet. snälla, låt oss aldrig komma fram.

(bilden är lånad från weheartit.com)

på måndag skall jag ringa både tandläkare och vårdcentral.
det är på tiden och kära ni som läser, säg åt mig på skarpen!
i år har jag skjutit på dessa samtal men nu håller det inte längre.
det är hög tid att jag tar tag i mitt mående och gör något åt det.

se nu till att ha en alldeles fantastisk helg!

Publicerat: 2011-09-09 @ 15:28:13


2 kommentarer
Postat av: Sara

nu säger jag åt dig på skarpen!

det är verkligen dags för dig att ta mod till dig o ringa! <3

2011-09-10 - 13:00:23 | URL: http://ladysara.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hoppas du fått en fin helg!

2011-09-11 - 20:26:44 | URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0