det här med att cykla.

traskade ner till gymmet igår och tänkte värma upp med några kilometer på cykel.
innan jag visste ordet av så hade mina ben trampat på i inte mindre än tre mil.
sätt mig på en cykel och jag trampar tills du säger till mig att sluta. så kul är det!

dessutom, bruden som tycker muskler är obehagliga vill börja bygga på sig.
älskar att ha en stark kropp och ni ser ju vilka taniga armar jag har i nuläget.
finns lite att jobba på om jag säger så. mer styrketräning åt folket!

Publicerat: 2012-02-16 @ 10:02:14


2 kommentarer
Postat av: IDA

Åh vad kul när de blir så gamla! :) Varför togs han bort? :/ Ja skönt att de är pigga ändå :)

2012-02-16 - 16:36:20 | URL: http://idrus.blogg.se/
Postat av: FYNDA

SÄLJES NYA| BILLIGA | SOMMARKLÄNNINGAR | FRÅN | NELLY | 150KR PER ST OM MAN KÖPER 2 KLÄNNINGAR



HTTP://WWW.SUNSHINEANGELIE.BLOGG.SE/

2012-06-30 - 09:10:20 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0